گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند

گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند ؟

گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند ؟

به دلیل طعم بی‌نظیر و جذابیت فست فودها آنها همیشه از دهه‌ های قبل تا به حال مورد اهمیت و دوست داشتنی بوده‌اند. در دنیای امروزی ما همه کارها و فعالیت‌ها با عجله پیش می‌روند. از پیتزا گرفته تا هر کدام از فست فودها پرمصرف‌ ترین و محبوب‌ ترین غذای دنیا تبدیل شده‌اند. شما می تواند بهترین پیتزا ایتالیایی اصفهان را در فست فود 222 تجربه کنید. راه اندازی یک فست فود قطعا بسیار هزینه‌ی زیادی خواهد داشت، مخصوصا اگر قرار باشد آن غذای فست فودی هم گران‌تر باشد. غذای فست فودی که از تکه‌ های کوچک طلا یا از روغن‌ های گران قیمت ترافل استفاده کرده باشند، قطعا جز فست فود های گران قیمت به حساب می‌آیند. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند .

گران‌ترین فست فود های جهان

بسیاری از ثروتمندان جهان متفاوت بودن را یک اصل می‌دانند. آنها این تفاوت در پوشش گران‌قیمت، ماشین لوکس، خوردن غذاها یا فست فود های گران‌ قیمت خواهند دانست. البته ممکن است برای هر کدام از غذا های فست فودی چیزی حدود چند میلیون به پول کشور پرداخت کنند. در ادامه به معروف‌ترین و گران‌ترین فست فود‌ های جهان اشاره می‌کنیم.

هات داگ توکیو داگ

فروشگاه ‌هات داگ در سال 2010 میلادی در آمریکا شروع به فعالیت کرد. در ابتدا این رستوران خوراکی‌ های خود را همانند پاستا، ساندویچ و هات داگ‌ های خود را به صورت سیار به مردم عرضه می‌کرد. تا اینکه هات داگ توکیو داگ را با گوشت واگیو، پنیر دودی، قارچ درختی و پیاز های گریل شده و … طبخ کرد و به دست مشتریان رساند. کم کم این غذای خوشمزه فست فودی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد تا جایی که آنها برای دریافت این هات داگ دوست داشتنی چیزی حدود 2 هفته تایم و وقت خود را صرف می‌کنند تا آماده شود. قیمت این هات داگ تا حدود 701 دلار قیمت داشته و جزو گران‌ترین ساندویچ‌ های جهان به حساب می‌آید.

همبرگر Burger Brasserre

یکی دیگر از گران‌ترین غذا های جهان همبرگر Burger Brasserre می‌باشد که مواد ترکیبی آن از گوشت لطیف گاو‌ های ژاپنی و شاه میگوی آمریکایی می‌باشد. این گوشت‌ها با قرارگیری در میان نان‌ های بسیار تازه و قرارگیری پنیر های پارمیزان کهنه و سرکه بالزامیک صدساله طعم خاص آنها را بی‌نظیرتر خواهد کرد. قیمت این همبرگر 777 دلار مشخص شده است این همبرگر شاید از نظر مواد تشکیل دهنده و ساختار اصلی از مواد کمیاب باشد اما قطعاً از نظر طعم و مزه به پیتزا های ایتالیایی شباهت خواهد داشت.

گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند

پاستا و پنیر

یکی از رستوران‌ های فرانسوی که در بلوار ویلشایر واقع گردیده به اسم melis می‌باشد. این رستوران یک رستوران گران قیمت بوده که در طبخ غذاهای مخصوص هر فصل تخصص بالایی را دارد. در مدت زمانی که باز است کسب و کار پر رونقی را دارد. یکی از غذا های بسیار خوشمزه و دوست داشتنی که ملیس طبخ و ارائه می‌کند، ترافل سفید یا پاستا و پنیر می‌باشد که این غذا از اکتبر تا دسامبر موجود است که آن را به قیمت ۹۵ دلار عرضه می‌کنند. دوست داران این غذا حاضرند با پرداخت هزینه‌ های بالا بهترین آن را دریافت نمایند.

گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند

پاستا اصفهان

پیتزای Industry kitchen

 یکی دیگر از غذای محبوب جهان و دنیا از قرن 19 تا به حال پیتزاها می‌باشند. پیتزا های موجود در رستوران‌ های Industry kitchen با قیمت‌ های عجیب و نجومی عنوان گرانترین پیتزای جهان را به خود اختصاص دادند و مواد تشکیل دهنده آنها همانند مواد پایه و اصلی پیتزا ایتالیایی اصفهان می‌باشد. اما از یک سری مواد دیگر همانند جوهر ماهی مرکب، جگر زغال، ترافل فرانسوی، خاویار کمیاب و ورقه‌ های طلای 24 عیار پخته می‌شود. برای پخت این پیتزا از اجاق گاز مخصوصی استفاده می‌گردد که برای تزیین آن از جنگل طبیعی هم بهره برده می‌شود. این مواد ارزش پیتزا را به دو هزار دلار می‌رساند.

گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند

تاکو Grand velas los cabos

هتل‌های کالیفرنیا هر کدام از دیگری لوکس‌تر و زیباتر هستند. درون هر کدام از آنها غذا های فست فودی فراوانی طبخ می‌گردد. یکی از این هتل‌ها کابوس می‌باشد. کابوس‌ها هم یک هتل زنجیره‌ای هستند که در منطقه کالیفرنیا واقع می‌باشند که تاکو را به خوبی طبخ خواهند کرد. تاکو در واقع یکی غذای مکزیکی است که از آن تریتا با مواد مختلف دیگری به شکل حرف لاتین تشکیل می‌شود. تاکوی مخصوصی که در رستوران فریدا طبخ می‌گردد از طلا پوشیده شده است.

تاکوی مخصوص از گوشت، خاویار کمیاب و پنیر گران قیمت و یک سس سالسا تشکیل می‌شود. تاکو گران قیمت‌ترین مواد خوراکی را در خود جای داده است. برای اینکه یک حس بی نظیر را به شما القا کند، پودر های طلا های خوراکی خاصی برای تزیین آن استفاده می‌شود. قیمت آن 25000 دلار است که گران قیمت‌ترین و لوکس ترین خوراکی دنیا و جهان را به خود اختصاص داده است.

گران‌ترین فست فود های جهان چه غذا هایی هستند

ساندویچ گراند مکزیک

بسیاری از افراد غذای خوش طعم و خوش مزه‌ای را در مکزیک استفاده می‌کنند، اما بعضی از این غذاها همانند تاکو بسیار گران قیمت می‌باشند. این ساندویچ از مشهورترین غذاهای آنان است که از خاویار، قارچ، گوشت قرمز و طلا استفاده می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.